شناسهٔ خبر: 15756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی راه روستایی در استان اردبیل/ مرمت ۵ راه روستایی در بخش مرکزی خلخال

آسفالت راه روستایی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان خلخال گفت: به همت راهداران شهرستان خلخال راه روستایی کالار سفلی در بخش مرکزی خلخال واقع در استان اردبیل بهسازی و برای تردد اهالی مرمت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، محمد قرباني در بازديد از عمليات بهسازي اين راه روستايی با اعلام اين خبر افزود: روستاي کالار در بخش مرکزی شهرستان خلخال قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی تردد به ويژه در زمستان برای اهالی مشکل مي‌شود.

وي گفت: به دنبال بارش‌های اخیر و جاری شدن آب در سطح جاده، تردد خودروهای سواری با مشكل مواجه شده بود که با شن‌ریزی و تسطیح مسیر مشکلات عبور و مرور اهالی اين روستاي ۳۵ خانواری برطرف شد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان خلخال از مرمت راه ۵ روستای خلخال در بخش مرکزی در همین شرایط خبر داد و گفت: یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه روستایی شهرستان خلخال بهره‌مندي از راه مناسب برای تردد است که این اداره تلاش خواهد کرد در سطح شهرستان هیچ روستایی در حوزه راه و شهرسازی مشکلی برای تردد نداشته باشد.

قرباني افزود: در کنار بهسازی و ساخت جاده‌های روستایی اصل نظارت و نگهداری این جاده‌ها نیز مهم است كه تلاش مي‌شود با نظارت کافی خدمات‌‌رسانی مناسب به روستانشينان ارائه شود.

اين گزارش حاكي است اهالی اين روستاها از اقدام سريع و به موقع راه و شهرسازی خلخال در توجه به راه‌های روستایی اين شهرستان تقدیر کردند

نظر شما